Pomoc
PROJEKT
Jakie pliki przyjmujecie do druku (formaty)?
Dopuszczamy pliki w formatach PDF, JPG oraz TIFF.
Czy udzielacie wsparcia przy tworzeniu projektów graficznych?
Tak, udzielamy zarówno wsparcia, jak i tworzymy projekty od podstaw.
Projekt możesz zakupić tak samo jak inny produkt lub materiały poddać indywidualnej wycenie – kontakt@k2print.pl
Projekt możesz zakupić tak samo jak inny produkt lub materiały poddać indywidualnej wycenie – kontakt@k2print.pl
Mam projekt, ale nie wiem jak przygotować plik do druku. Co w tej sytuacji mogę zrobić?
Skontaktuj się z nami, podsyłając swój projekt do weryfikacji. Po zapoznaniu się z plikiem otrzymasz od nas informację mówiącą o tym, co należy zrobić, aby projekt został wydrukowany pomyślnie. W przypadku zbyt słabej jakości pliku istnieje możliwość zlecenia usługi wykonania odwzorowania graficznego twojego projektu, którego cena ustalana jest indywidualnie w oparciu o formę i jakość dostarczonych materiałów.
ZAMÓWIENIA
Jak mogę zamówić produkty, których nie ma na stronie?
W przypadku zapytań o produkty niedostępne na stronie prosimy o kontakt na adres: kontakt@k2print.pl. Przyjmujemy zapytania niestandardowe i jeżeli to możliwe przygotowujemy oferty do 48 godzin.
Jaki jest termin realizacji dostawy zamówień?
Każdy produkt posiada przypisaną indywidualną datę wysyłki. Standardowe paczki, po odbiorze przez kuriera, trafiają do odbiorcy zazwyczaj następnego dnia roboczego (maksymalnie w ciągu 48 godzin), natomiast przesyłki dłużycowe i paletowe docierają zwykle w ciągu 72 godzin. Niemniej jednak kurier zgodnie z umową ma czas do 72 godzin w przypadku wszystkich paczek.
Czy oferujecie wysyłki bez danych firmowych („no name”)?
Tak, możliwość wybrania nadawcy i odbiorcy jest na etapie składania zamówienia. Jeżeli nie zostanie wybrany nadawca domyślnie jest to K2 Print.
Jakie są możliwe formy płatności?
Przyjmujemy płatności za pomocą systemu PayU oraz tradycyjnych przelewów bankowych. W uzasadnionych przypadkach (np. instytucje publiczne) mają możliwość skorzystania z odroczonej formy płatności.
Co oznacza, że zamówienie zostało "zrealizowane" i jak to się ma do terminu wysyłki?
Status "zrealizowane" otrzymuje zlecenie, które zostało w całości wyprodukowane i jest gotowe do wysyłki. W praktyce oznacza to, że w momencie składania zamówienia wybrany przez użytkownika termin jest datą nadania paczki np. klient zamawia wizytówki, które potrzebuje na 30 marca - przy dwudniowym terminie realizacji powinien zamówić je najpóźniej 27 marca, ponieważ 27 + 2 dni = 29 marca (dzień wysyłki).
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwości. Zamówienia złożone poprzez drukarnię online K2Print.pl realizujemy wyłącznie wysyłkowo.
OGÓLNE
Jak mogę się z Wami skontaktować?
Wszelkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt lub w stopce u dołu strony. Adres mailowy to kontakt@k2print.pl lub kontakt telefoniczny 690 00 90 99.
W jakich godzinach jest dostępny Dział Obsługi Klienta?
Nasz Dział Obsługi Klienta czeka na Wasze pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. Zamówienia za pośrednictwem platformy online możecie składać przez 24 godziny na dobę.