Pomoc
PROJEKT
Jakie pliki przyjmujecie do druku (formaty)?
Dopuszczamy pliki w formatach PDF, JPG oraz TIFF.
Czy udzielacie wsparcia przy tworzeniu projektów graficznych?
Tak, udzielamy zarówno wsparcia, jak i tworzymy projekty od podstaw.
Projekt możesz zakupić tak samo jak inny produkt lub materiały poddać indywidualnej wycenie – kontakt@k2print.pl
Projekt możesz zakupić tak samo jak inny produkt lub materiały poddać indywidualnej wycenie – kontakt@k2print.pl
Mam projekt, ale nie wiem jak przygotować plik do druku. Co w tej sytuacji mogę zrobić?
Skontaktuj się z nami, podsyłając swój projekt do weryfikacji. Po zapoznaniu się z plikiem otrzymasz od nas informację mówiącą o tym, co należy zrobić, aby projekt został wydrukowany pomyślnie. W przypadku zbyt słabej jakości pliku istnieje możliwość zlecenia usługi wykonania odwzorowania graficznego Twojego projektu, którego cena ustalana jest indywidualnie w oparciu o formę i jakość dostarczonych materiałów oraz poziom skomplikowania projektu.
Wgrałem plik do zamówienia, ale został odrzucony. Co mogę zrobić?
Gdy nasi graficy zauważą błąd w pliku, wystawiany jest status o odrzuceniu pliku. Jednocześnie przesyłana jest wiadomość mailowa z uwagami od grafika. Poprawiony plik należy ponownie wgrać do zamówienia w panelu. W przypadku braku możliwości poprawienia pliku, nasi graficy służą pomocą. Koszt jest zależny od potrzebnego nakładu pracy.
ZAMÓWIENIA
Jak mogę zamówić produkty, których nie ma na stronie?
W przypadku zapytań o produkty niedostępne na stronie prosimy o kontakt na adres: kontakt@k2print.pl. Przyjmujemy zapytania niestandardowe i jeżeli to możliwe przygotowujemy oferty do 48 godzin.
Czy mogę edytować złożone już zamówienie?
Nie ma możliwości edycji złożonego zamówienia, jednakże dopóki nie jest ono opłacone jest możliwość jego usunięcia oraz ponownego złożenia.
Jaki jest termin realizacji zamówień?
Każdy produkt posiada przypisaną indywidualną datę wysyłki. Znajduje się ona w prawym górnym rogu będąc na stronie produktu.
OGÓLNE
Jak mogę się z Wami skontaktować?
Wszelkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt lub w stopce u dołu strony. Adres mailowy to kontakt@k2print.pl lub kontakt telefoniczny 690 00 90 99.
W jakich godzinach jest dostępny Dział Obsługi Klienta?
Nasz Dział Obsługi Klienta czeka na Wasze pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. Zamówienia za pośrednictwem platformy online możecie składać przez 24 godziny na dobę.
WYSYŁKA
Jakie są dostępne metody wysyłki?
W ponad 90% przypadków, wysyłka naszych produktów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, co zapewnia szybką i bezpieczną dostawę na terenie całej Polski. Koszty oraz opcje dostawy są prezentowane podczas składania zamówienia i mogą się różnić w zależności od rodzaju produktu, gabarytów oraz wybranej formy wysyłki.
Czy oferujecie wysyłki bez danych firmowych („no name”)?
Tak, możliwość wybrania nadawcy i odbiorcy jest na etapie składania zamówienia. Oznacza to brak śladu po nas zarówno na etykiecie kurierskiej, jak i kartonie oraz jego wnętrzu. Jeżeli nie zostanie wybrany nadawca domyślnie jest to K2 Print.
Co oznacza, że zamówienie zostało "zrealizowane" i jak to się ma do terminu wysyłki?
Status "zrealizowane" otrzymuje zamówienie, które zostało w całości wyprodukowane i jest gotowe do wysyłki. W praktyce oznacza to, że w momencie składania zamówienia wybrany przez użytkownika termin jest datą nadania paczki np. klient zamawia wizytówki, które potrzebuje na 30 marca - przy dwudniowym terminie realizacji powinien zamówić je najpóźniej 27 marca, ponieważ 27 + 2 dni = 29 marca (dzień wysyłki).
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwości. Zamówienia złożone poprzez drukarnię online K2Print.pl realizujemy wyłącznie wysyłkowo.
PŁATNOŚĆ
Jakie są możliwe formy płatności?
Realizacja zamówień rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności, niezależnie od wybranej metody. Oferujemy następujące formy płatności:
- Przelew tradycyjny(proforma) – księgowanie może potrwać do 1–2 dni roboczych w zależności od banku. Realizacja zamówienia następuje po wpłynięciu środków na nasze konto.
- Szybkie płatności online Tpay oraz Payu – dzięki tym metodom, płatność jest odnotowywana zazwyczaj w ciągu kilku minut, co znacząco przyspiesza rozpoczęcie realizacji zamówienia.
Czy otrzymam fakturę?
Tak, system automatycznie wystawia faktury na podstawie wprowadzonych danych. Pamiętaj, aby podczas składania zamówienia uzupełnić dane wysyłki oraz fakturowe.
