Będąc członkiem programu partnerskiego dajemy Ci możliwość skorzystania z ofert promocyjnych oraz rabatu agencyjnego, którego wielkość uzależniona jest od historii wartości Twoich zamówień. Konkurencyjne ceny oraz najwyższa jakość druku dadzą Ci możliwość budowania solidnej oferty w oparciu o jasne i przejrzyste reguły.
Jako profesjonaliści wiemy, że odpowiednie wsparcie to klucz do sukcesu udanej sprzedaży oraz utrzymywania długotrwałych relacji z klientami. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego oferujemy Ci fachowe wsparcie i pomoc ze strony naszych konsultantów. Masz dylemat odnośnie produktu? Nie wiesz, którą konfigurację wybrać? Chcesz upewnić się, że Twoje pliki zostały poprawnie przygotowane? Skontaktuj się z nami – jesteśmy tu dla Ciebie!
Wychodzimy z założenia, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. Po prostu. Dzięki intuicyjnej obsłudze drukarni online K2 Print możesz w łatwy i szybki sposób dokonać zamówienia, jego modyfikacji oraz płatności gdziekolwiek jesteś. Nie masz dostępu do komputera? Bez obaw – nasz sklep dostępny jest również w wersji mobilnej. Dzięki rozbudowanej sekcji „Moje Konto” zyskujesz nieograniczony dostęp do historii swoich zamówień, wygenerowanych dokumentów oraz wgranych wcześniej plików graficznych. Przy ponawianiu zleceń - jak znalazł.
Nie masz projektu ani grafika? To nie problem! Skorzystaj z kreatora online dostępnego w wielu produktach Zaoszczędź czas i pieniądze dzięki dostępnym szablonom. Ponadto istnieje możliwość dodania własnych szablonów - w tym celu prosimy o kontakt.
Dodaj subkonta dla swoich pracowników, nadaj im odpowiednie uprawnienia i korzystaj z możliwości. Niech handlowiec składa zamówienia, a grafik dodaje pliki do druku. Ponadto doładuj saldo raz, a cały Twój zespół będzie mógł z niego korzystać. Z kolei administrator posiada kontrolę nad wszystkim - zamówienia, faktury, pliki.
Dzięki rozbudowanemu panelowi do konfigurowania dostawy masz wiele możliwości zarządzania każdą z pozycji w koszyku. Możesz określać adres dostawy oraz nadawcy dla każdej z pozycji, a jeśli ustawisz pole nadawcy to w paczce nie będzie po nas śladu!. Ponadto każdy dodany adres wysyłki oraz nadawcy pozostaje w bazie i zawsze możesz z niego skorzystać w przyszłości. Można również łączyć zlecenia w przesyłce, jednakże nie we wszystkich przypadkach jest to możliwe, w zależności od rodzaju produktu, jego gabarytów czy procesów produkcyjnych.
Dzięki repozytorium plików masz możliwość w każdym momencie dodania plików , a następnie korzystania z nich na etapie składania zamówienia. Ponadto każdy projekt utworzony z pomocą naszego kreatora online trafia również w to miejsce, dzięki czemu możesz pobrać lub zamówić ponownie utworzony przez siebie projekt.
Doładuj konto raz i korzystaj z całym zespołem. Saldo jest przypisywane do głównego konta, dzięki czemu wszystkie subkonta Twoich pracowników korzystają z jednego salda..
Rozbudowany panel preferencji dot. Fakturowania. Poza podstawowymi polami masz możliwość fakturowania zbiorczego w formacie tygodniowym lub miesięcznym. Ponadto możesz zmienić odbiorcę faktur, nadać dodatkowy adres e-mail, który będzie otrzymywał wyłącznie faktury. Nie można również zapomnieć o możliwości wystawiania faktur dla jednostek publicznych.
Pamiętaj, jeśli chcesz zmienić dane do faktury, to zrób to przed złożeniem zamówienia!
Potrzebujesz przedstawić ofertę swojemu szefowi lub klientowi w elegancki i profesjonalny sposób? Mamy dla Ciebie rozwiązanie! W każdym produkcie po prawej znajdziesz przycisk dodający daną pozycję do wskazanej oferty. Ponadto możesz dodawać własne pozycje, spoza naszego sklepu, nakładać własną marżę, dodać własnego logo, kontakt, zmodyfikować koszty wysyłki i wiele innych!
Masz akcept oferty? Jednym kliknięciem przekształć ofertę w zamówienie!
Generator ofert690 00 90 99
ul. Wawelska 118, 64-920 Piła
Poniedziałek - Piątek
8:00 - 16:00